Hemmafix!

Igår hade jag jätte tråkigt innan jobbet så jag for på Fresks och köpte en burk med färg! Fick ju en hylla av mamma och Sove när han var här sist och satte upp ramen åt mig och den var ju grön och ful.
Men nu är den svart och fin! ;D

Så den ska få bli lite prydd där ute på balkongen så småning om!
Jag vet inte riktigt vad jag ska fylla den med än, men det löser sig!
Nån som har förslag?

Och eftersom jag ändå var igång med måladet fick min stegpall i köket en makeover med.

Snyggt värre...
Kanske ger mig på stolar och bord i köket med framöver, deras bruna färg passar inte in längre.
hahahaa!
Men jag börjar nog med att byta ut tyget på sittdynorna på stolarna. :)

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0