3.8.10

Idag är jag JÄTTE ledig!
Men jag har ingen annan som är ledig. Eftersom ALLA jobbar. Sandra är ju i och för sig på konferans, det är ju samma sak, och senkommer hon inte hem förens ikväll heller.

Det enda som skall och måste göras idag är att lämna ett paket till Jossan och skriva uppdraget för Shopping & nöjen-tidningen.
Funderar på om jag ska ta bilen eller cykeln ner till stan med? Måste jag in på stan och kika runt är det bättre med bilen. Men samtidigt skulle cykeln behöva rastas och jag känna vinden i håret och sitta vid hamnen och skriva.
hmmm....?!
Jobbigt!
Och blir det regn är det bättre med bilen.... Men cykeln den är ju så fiiin...


haha.... Snacka om I-lands problem.

Nu ska jag försöka få tag i pappan & mamman för det står en tavla som vill upp på väggen med.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så tråkigt när det ska regna.

2010-08-04 @ 18:37:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0