2.8.10

Fattar ni att det redan är augusti, helt sjukt vad fort det går!
Tyvärr måste jag säga att det snart är höst, men den här sommaren har varit den bästa på många sätt, men det har jag ju sagt förut! 

Annars har min helg har bara bestått av jobb, så där har jag inget roligt att berätta alls. Var i och för sig med tjejerna på deras förfest i lördags, men sen åkte jag hem och sov.

Och idag har jag städat och pillat med alla pärmar och papper jag har, nu är det sjukt bra ordning och reda där. :P
Ordning och reda är ju mitt femte namn eller nåt. hahaha...

Ja just ja, ikväll efter jag kommit hem från jobbet ska jag visa mitt senaste fynd! ;D
Och skriva på mitt uppdrag. :)

Nu måste jag åka och posta ett födelsedagspaket så jag hinner i tid till jobbet!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0