21.8.10

Igår gjorde jag och Sandra årets runda på Selånger marknad.
Som vanligt kommer man därifrån med chips och munkar och en langos i magen! ;)
hahaa....
Det är inte dåligt men... Nu är sommaren tyvärr slut gott folk. Japp! Selånger marknad är målet för sommaren kan man säga. Och skolorna börjar till veckan.

Och inte nog med de så har Sandra skaffat en till katt, en sjukt liten gråvit sak. Gullig! Dock lite skygg men men, vi vet ju varför.
Vi såg filmen Brothers igår med Jake Gyllenhal och Natalie Portman bland annat. Rätt bra faktiskt!....

Hmmm....

Nu ska jag se vad jag kan matcha min Edit med....

Jobb blir det 13-18.15. Sen vette gröne!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0