14.8.10

Nyäten och mätt i magen.
Trött är jag med, sjukt trött!
Det har varit en varm och lååång dag på jobbet idag. Knappt nå folk, knappt något att göra. Så jag har sorterat och skrivit lappar till acc-lådorna på lagret. haha... Det är en hel del om man säger så och det tog ett tag.
Men nu är det gjort, bra gjort och tydligt, så det blir lätt att hitta det man letar efter.
Kanoners!
Resten av tjejerna har kört på dom med, creed där också! Och Frida har gjort sin sista dag, så vi har fikat "lite". ;P
Kakor och bullar.
hihi...
Nu ska hon plugga och bli supersmart!

Själv ska jag nog ta en dusch, hoppa i pyjamasen och se en film.
Men först ska jag visa mitt köp från igår. ;)

Det är en stickad tröja med döskallar på!!! :D
Fin va?
Så jag och så typiskt mig att haffa en på en gång!
hahahaa

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0