"Tack för senast!"

Ja, lite smått ångest har man haft idag på jobbet. Detta pga taxifärden ner till stan i lördags.
Nu undrar ni väl varför man kan ha ångest över en taxifärd, eller så undrar ni över den smaskiga rubriken. Eller både och kanske.
Vissa som var med kanske kommer ihåg, andra inte.
Så jag var lite så där pirrig i magen om vad han skulle säga, hur han skulle vara mot mig m.m. m.m.

Men just detta fick jag höra ca kl 13 då han våran postgubbe kommer in med leveransen:
"Tack för senast!"

Och då var det ju så här:
Vi beställde en taxi, taxin kommer och vi går ner och jag kommer sist. Får såklart sätta mig fram. Sandra och tjejerna tjafsar lite med han som kör taxin om att dom kan ha en kille i knät så kunde vi få plats allihopa. Men sen vart det bara vi tjejer som åkte ändå, eftersom dom gav efter. ;P
När karln sätter sig i förarsätet så ser jag.... Ja, just de karln som levererar våra varor!!!!!!!
hahahaha.... Jag höll på att dö! Eller nä, men lite roligt var det!
Sandra pratade sin skånska och det nämnde han idag. Att hon med dialekten var lite väl högljudd! ;P haha....
Annars hade vi varit trevliga och skött oss bra.
Jag visste ju att han skulle säga något då han kom, och det kanske var tur att det var jag som skrev på och inte någon annan så han hade frågat efter mig. hahahahaha........
Men vi skrattade!!! GOTT skratt var det med!

Så nu är jag och postgubben värsta tajta!!! hahahaha....
Men jag kommer aldrig åka med det taxibolaget igen! :P
Att tillägga ocskå är hans ålder, över 50 skulle jag tror. Bara så ni vet!

Så tjejer ni behöver inte oroa er för att ni har skämmt ut mig!
;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0