Norsk karaoke & städning

Har varit jätte duktigt nu på morgonen för jag har varit på en promenad på en timme och sen käkat en dunder frukost. Yogurt och fruktsallad.
Har ni tänkt på att banan inte är så gott när man redan är mätt?!
Det gjorde iaf jag idag, det är jobbigt att äta bananen i fruksalladen då man redan klämt i sig en tallrik yoghurt. Äpplena och apelsinerna slinker ju bara ner dom, men bananen, ja bananen! Den är ju mättande som den redan är den.

Men nu ska jag dansa bort den. Ja, jag dansar och kör lite moves när jag städar. Iaf när det är en bra låt. Sen skrattar jag åt mig själv för det skulle se så roligt ut om man såg mig. Sjunger gör jag också, idag kör jag musik ur telefonen med blåtanden. Så jag springer runt med endast sladdar i öronen för telefonen ligger här på skrivbordet, så himla skönt!
Norsk karaoke brukar man kalla de, iaf när folk inte hör själva låten och den som hör den försöker sjunga med.
Skit roligt!
hahaha.....

Nä, städning var det ju!

Ha en bra lördag så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0