"Man får jobba hårt på veckorna om man ska parta på helgerna!"

P: - Nu kommer du lägligt, igen.
J: - Ja, eller hur.
P: - Ska jag säga hur mycket ni får idag?!
J: - Ja, det vore ju snällt eftersom du inte gjorde de igår... hahaha
P: - Nä, då pratade vi ju om annat. haha... Det är 32 kartonger, 2 burar.
J: - 32!!!!!!! Va du skojar?!
P: - Nä. Man får jobba hårt på veckorna om man ska parta på helgerna. haha...


Japp, det var min och postgubbens konversation idag. Sen hejade man på vakten och log lite.
Sen när jag kom tillbaka mötte jag vakten igen:
V: - Har ni mycket att göra?!
J: - Jo, vi har det vi gör om man säger så... haha!


Och det är precis vad vi har haft de, fast det känns som om jag inte gjort något alls.
Vi har varit lite snålt om folk idag, trots praktikant. Men så kan de gå, mycket att göra har vi haft också, 32 kartonger säger ju allt!!!!
Men det vi inte hann med idag hoppas vi dom hinner imorgon. :)
För jag är LEDIG!!!

PS. Postis sa så här igår också när jag skulle skriva på:
- Nu ska vi se om du kan skriva lika bra som i lördags. 
hahahahahahahhahah!
Som skrivet han är ca 50 bast och vi är värsta tjenisar! :P hahaaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0