Fredagen börjar ju bra?! NOT!!!!

Här skriver just nu en Sandra som vaknade 04.00 imorse!
Vaför...?!
Det var en bra fråga.
Legat vaken och svettats och frusit, funderat och klurat. Tänkt på bra saker & dåliga saker. Skrivit inköpslista i huvudet. Inget hjälpte.
Somnade runt 6-tiden och vaknade halv 7, då klev jag upp!

Så nu har jag varit vaken ett tag, har hunnit betala räkningar, ätit frukost, skrivit inköpslista, kollat alla nyheterna på Aftonbladet och ST, kollat horoskopet, klickat runt på FB, hunnit beställa nya linser, kikat in alla bloggar jag håller koll på samt andra bloggar och inte shoppat något från GTs hemsida för det var slut på storlekarna i de jag skulle ha så nu måste jag köpa i butiken (SUCK!).

Och om sisådär en och en halv timme skall jag infinna mig på dagis för jobb. Sen MÅSTE jag åka och handla mat. Gissa om någon kommer var typ död efter den här dagen?!

Jaja, en snabbdusch på de här så kanske...!

Ha en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0