9.4.10

Fredag igen. Helt sjukt vad tiden går fort.

Igår var jag och klippte mig, det var ju ett tag sedan sist, 3 dec..... Inte så konstigt att min lugg var lååång!
Men nu är den kortare och om en vecka eller två är den perfekt! ;D
haha....

Jobbade igår med, sjukt skönt, Emma och jag hade samma stängningsflow som dagen före! Så himla skönt, det har ju liksom krånglat lite då vi har stängt förut! Men det går super nu!

Fyndade en topp/klänning(?!) igår med, och de på Rut. Butiken bredvid. Har sett den ett par gånger men inte orkat gå in och prova, men så gjorde jag de igår och den fick följa med hem i en rosa påse! :D
Så här ser den ut:

Kanske blir det den imorgon då vi ska ut! :)
hmm...
Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0