26.4.10

Ååååh vad jag vill se den nya IRONMAN filmen!!!!!

Plus att jag måste hitta en perfekt födelsedagspresent till min stora lillebror. 20 bast blir ungen! Helt sjukt!
Innan onsdag eftermiddag!
hmm.....

Har precis jobbat färdigt med mitt uppdrag till tjejkvällen imorgon på jobbet så nu blir det sängen. Måste också försöka kurera rösten lite. Hes som ett as har jag varit idag. En kund sa till och med så här:
- Jag hör att du är hes, jag var hes i 14 dagar jag. Men det är bra att du pratar riktigt och inte viskar, för då änstränger du rösten mer.
Kanon tänkte jag, kul att vara hes i 2 veckor framöver..... INTE! Så jag hoppas det går över fort.

Nä, sängen äre nu.

Och kom ihåg, imorgon är det tjejkväll på Gina Tricot i Birsta mellan 19-21! :D
Be there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0