16.4.10

Uppe före tuppen imorse. :) De ni!
Personalmöte på jobbet fram till öppning, sen bar det av till dagis för en dag med barnen!
Fick till och med sluta tidigare än jag skulle så det var ju skönt, åkte på ICA och handlade och hämtade ut mina kläder från Gina. Har lånat ut kameran till Emma på jobbet och sidan är underuppdatering så jag kan tyvärr inte visa er. Men det vart ett par leggings, ett skärp, strumpbyxor, ett baslinne och baseballjackan som vi fått in igen! :D
Niceigt värre...!
Så det blir något av de imorgon då jag ska jobba! :P

Har hunnit med en lite snabb promenad för jag höll på att somna, just nu aktivierar jag mig med tvättvikning och matlagning... För att just inte somna.
Ingen lyxmiddag blir det heller precis, potatismos och lax med grönsaker.
Trevlig fredag eller hur!? hahahaha

Åter till de jag höll på med.

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0