Tröttdag

Vaknade supertidigt imorse trots att jag inte skulle jobba!
Helt galet! Undra när min kropp ska vila ut då?!
Jaja, pratade med Sandra en sväng och bestämmde en fika på stan! Fjällan hängde också på! :)
Den "förrvirrade" chiefen messade och frågade om jag kunde jobba 16-20, så jag tog på mig de och gav mig ut till Birsta, så där har man flängt runt nu på kvällskvisten! :P
Fick stänga med Pillan också! Nice nice....

Det andra hemmet (mamma) hade ringt mig ca 7 ggr märkte jag då jag slutat, ringde upp och for dit en sväng!
Där hade dom köpt hem matchen Färjestad-Timrå, så jag fick se sista perioden! :)
Men det slutade med förlust för våra grabbar! TYVÄRR! Men det var nära, domarn dömde bort ett av våra mål!
Men jag fick Åre bullar och mjölk iaf!
Och ett par nya tjocksockar!!! :D

Nu ska jag verkligen lägga mig!

Herregud!

G´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0