Så var det lördag igen...

Börjar jobba om ca 1 timme... :)
Till Birsta och Gina bär det av!

Igår var en tröttdag, hela dagen på dagis gick jag och gäspade.
Usch!
När jag kom hem pratade jag med Sandra och följde med henne och Lottis till ICA Maxi för storhandling till den sistnämnde! :)
Sen vart det middag hos Lottisen innan vi for in till stan igen för att möta upp Pillan på Barista för lite te/lattemys.... Men fy så kallt de var för dom skulle ju sitta ute!!!

Men väl hemma i min egen soffan slog jag på tvn och kikade på Mitt superex eller va faan den hette! Ingen att lägga på minnet mer än att den var dålig!!

Jag provade lite nytt igår ju.... Bilden från rasten på jobbet igår var bla. saffranspannkaka (sån där gotländsk specialitet!)... Det var gott! :)
Men grädde och sambärsylt! Mumma kardemumma!
Sen....
Så finns det Trocadero karameller!!!!???!!
Har ni sett...

Helt sjukt, men dom var goda!!!

Jaja... Nu ska jag fixa och trixa så man ser ut som en människa igen!! ;)

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0