Mitt i veckan

LEDIG!!!!
Och vad har jag gjort?!
Inte så mycket...
Rensat förrådet och åkte med de till Kretsloppsparken! :) Men så har jag också skurit mig på tummen!
Sen här hemma har jag städat och diskat, bytt ut kuddarna i stolarna på balkongen till fårfällarna! ;)
Har försökt sy en kudde till förvaringslådan i badrummet också, men de la jag ner ganska fort, för det gick åt helvete!
hahaha.....
Sen har jag inte gjort nå mer... :)


Och appropå ingeting:
Igår när jag kom hem från jobbet skulle jag ställa mig på min parkeringsplats, men då står där en annan bil, lika som den jag har fast en annan modell.... Så jag skrev en lite fin lapp, och nu skulle jag kolla om dom flyttat på den.....
MEN ICKE!
Den står fortfarande kvar!
Blir så ARG!
Det är ju min plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0