Löööördag

Igår iaf...
Vaknade sjukt tidigt och drog mig ner till tvättstugan för att tvätta...
Sedan runt 11 hämtade jag upp lilla mamma och tog en heldag på Birsta! :)

En fin Lamborghini Gallardo (som man för övrigt kunde tävla om en provkörning med!), maten på IKEA + prinsessbakelse, mitt pyssel med dom nya ljusen (som fick stå i hallen!)....
Sen köpet jag nagellack, ett armband, ansiktsmasker, jeanstights, mer ljus, en till ny kudde och så köpte mamma vantar och en hårklämma åt mig! :)

På kvällskvisten kom Millan och Veronica hit en sväng innan vi hämtade upp Pillan och drog till grabbarna på förfest....
Fick även göra ett avbrott därifrån och åka och hämta syrran på Polarlördag och skjutsa hem henne! :)
Släppte av M & V på Memento och drog tillbaka till grabbarna en sväng innan det var dags för oss att åka ner på krogen!
Vi hamnade på Oscar där det var sjukt mycket folk....!! Herregud! Men man kände knappt nån... hahahaa!!
Skulle agera chafför åt pappa & co. med, men dom ringde aldrig... hmm...
När Oscar stängde skjutsade jag hem Pillan och var väl själv hemma runt halv 4....
Ca 10 minuter senare knackar det på dörren, grannen var pratsugen! hahahahaha!
Sängen vart det runt 5 för mig!
Och vaken idag (söndag!) var man ca 9...

Ska ju liksom jobba 12-18.15 idag jag på Gina! Hoppas det inte är så mycket folk, men det kommer det att vara! *suck*
Närå... :P
Bara att bita ihop!

Lata er ordentligt ni som är ledig! ;P
För det ska jag banne mig göra när jag kommer hem!
LÄNGTAR!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Syrran är ju jag ;P

Haha pappa och mamma tog en taxi. Jag ska vara ledig idag(söndag) och imorrn(måndag) och övermorrn (tisdag) haha =P

2009-09-27 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0