KLAGOMÅL!

Jag har fått klagomål från Sandra!
Hon tycker jag uppdaterar dåligt! hahaa...

Idag vaknade jag tidigt pga. en väldigt mysko dröm... Hade till och med ångest när jag vaknade!
:/
Men så drog jag mig upp vid 8 för jag kunde inte somna om, drog på mig kläder och gav mig ut på en promenad... Ibland är jag duktig! :)
Försökt få mig en klipptid idag också, men min frisör är på semester....i Malaysia! VA?!
Jaha, så nu får Pillan ställa upp nån dag här framöver och klippa min lugg iaf!
Har hunnit med lite jobb också, på Gina vart det idag! Mycket roligt har vi haft och så har vi fått varit lite lärare.. Vi har en tjej från Övik på besök, då hon ska läras upp här för att sedan fortsätta i den nya butiken där uppe! :P

Men imorgon är det dagisdags igen! :)
Där är man älskad..!
Jag har en lite tjej där som säger att hon älskar mig!
Så himla sööööt!


hmm...
Så det var den uppdateringen! ;)
haha....

G´natt säger hon som ÄR halva festen!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Men tack !!! :D ÄNTLIGEN!! grattis!!

Tråkigt att du jobbar imorrn...... suck.. jaja.. men ring imorrn.. ;)

2009-09-17 @ 22:56:59
URL: http://stateofattraction.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, jag håller med Sandra om att du är dålig på de ;)

2009-09-18 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0