Tandläkaren

Imorse var man uppe tidigt för att åka till tandläkaren.
Jag går ju ute i Timrå så att säga...
Fick en ung tjej som skulle pilla runt i munnen på mig... Det första hon säger efter att ha kollat att adressen stämmer och om jag fick någon sms-påminnelse är:

-Och du har en mjölktand kvar!
-Ja, det stämmer. Säger jag med ett litet skratt!

Pinsamt, 23 bast och har inte tappat alla tänder!
Det roliga är att den kommer nog sitta kvar där tills jag blir pensionär, om det inte blir några problem vill säga!
haha....

Ja, sen pillade hon runt lite, tog bort lite tandsten (som vanligt! Och nu känns det förjäkla mysko med en liten "glugg" där...) och sen fick jag se att det finns en visdomstand där bak... MEN den ligger under tandköttet än så länge....

SÅÅ kanske kommer jag bli vuxen med!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0