Hemmetgöra

Jaha, då har man hunnit med en sväng på ICA Maxi då!
Paret Strömberg/Masic skulle ju storhandla så jag skjutsade dom och handlade kylskåpet fullt jag med!
Sweet!!!

Och VI har till och med hunnit kika in på Toys r us!
Åååå... va roligt det är med leksaker!
Fick t.o.m. en ballong när jag gick ut! *happy as a kid*
Men när Camilla skulle kliva ur bilen och ta med sina grejer hemma hos dom, vad händer?!
Jo, detta:

Ballongen far iväg.... :(
(Man ser den bättre i det riktiga formatet, därav pilen!)
Aldrig kan man få ha roligt!?!

Jaja...

Så nu väntar jag på att Sandy ska höra av sig och vi ska fara till Birsta och checka outfits...
Har hunnit med att dammsuga och diska och rensat tidningar!
Inte dåligt...
Men NU nu ringer hon...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0