Besök, vinst, landsorg & jobb

Det är väl vad helgen handlat om?!

Besök:
Farbror Jan kom till stan, det händer inte ofta. Fyra år sedan! :P
Men nu skulle han upp på lite jobb, så han passade på att hälsa på oss. Så i fredags åt vi middag hemma hos pappa och pratade en massa! :)

Vinst:
Timrå vann ÄNTLIGEN!
Ingen dålig vinst heller, 5-2 mot Linköping! Nice!
3 poäng!
VIKTIGT!

Landsorg:
Sverige, Sverige, Sverige!
Vi kan inte spela fotboll tydligen. Vi brukar kunna när det väl gäller!
Men inte igår och inte mot Danmark!
Domaren dömde ju i och för sig bort 2 av våra mål.... MUPP!
Så, det blir inget VM för oss i sommar!
Vad ska vi då göra....?

Jobb:
Jobbat både lördag och söndag på Gina.... Mycket nice!
Idag har jag och Hanna till och med snackat om jul och grejjer... hahahaa...!
En väldigt bra jobb helg iaf!
 

Och appropå jul, så har Rusta börjat packa upp julpynt (för er som är sugen), IKEA har inte börjat än! Kors i taket!
Men snart kommer väl dom med! :P
hahaha....
Och idag när jag var på ICA här hemma har dom ställt upp.....

JULMUST!
hihiiiii..... ;)
Inte dåligt!

Sen så var vi ut igår med... Kul kul! Timrå grabbarna var också ute efter vinsten och med dom var några i motståndarlaget också... ;P hahaha!
Kul hade vi iaf! Shakade och... Ja, va som vanligt! hahaha!
Med ont knä eller utan!

Nu ska jag ha söndagsmys med mig själv... Chips, kexchoklad och tvn! :D

Tjing


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju julmusten från pappas jobb ;)

Mums!!!!

2009-10-12 @ 10:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0