4 oktober = kanelbullens dag


Så idag ska vi käka kanelbullar för hela slanten! :)
Och det kan man faktiskt göra med gott samvete, för det är verkligen pissväder ute!
Regn & rusk!
Så idag åker ny skorna på tror jag!
Myyys med Sandra blir det med! ;)







Igår då, lördag! Jag jobbade jag.... hahaaa... Mer finns väl inte att säga än att det var sjukt mycket folk och butiken var ett kaos! hahaha....
Men vi sålde förjävla bra!
Dötrött efter allt jobbande for jag till Camilla där "home"party väntade.....
Ja, där finns inte heller så mycket att säga då ni vet hur det kan vara med ett gäng tjejer runt sånt där! hahahaaaa.... Jag hade iaf roligt och garvade åt alla andra! :P
Eller garvade åt mest allting då jag var helt slut i huvudet...

Hemma var jag efter 23 och gick och la mig strax efter de... Somnade så fort huvudet lagt sig på kudden!
Imrose vaknade man tidigt, tänkte att man skulle ta sig en promenad, MEN så hör man smällar på fönsterbläcket. Gick inte ens upp och kollade, för regna det gjorde de utan tvekan! hahaaa...
Så de blev ingen promenad idag inte...


Men det blir kanelbullar med Sandra iaf som sagt! :D

Nu ska jag gå och hoppa i lite kläder! ;)

Ses & hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0