1 oktober = rosa månaden

Och imorse var det banne mig minus grader ute och frost på gräset!
Men det stoppade inte mig, jag drog på mig underställs tröjan och trippade på en promenad! Hämtade upp Valentino efter vägen också, han fick ett snabbt uppvaknande...!
Så vi gick upp för Norra Bergets trappor och sen ner igen... :)
Skönt och frikst!
2 timmar var jag ute! Inte dåligt!

Sen hann jag bara hem, duscha och byta om sen fara iväg ut till Birsta för att jobba!
Där ute har det varit en lite hajkontajkon dag... Lite strul och massa annat!
Men det kommer ju sånna dagar ibland med... Inget att göra nå åt, bara blicka framåt!

Timrå vann ikväll med mot Södertälje! NICE värre!
Äntligen visade grabbarna lite vinnarskallar! :P

Nä, nu ni ska jag avika från datorn och hoppa i säng, börjar 10 imorgon jag!


See ya...



PS. Köp nåt ROSA och bidra till bröstcancerforskningen denna månad! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0