Lördagen

Ja, man fick inte se mycket sol men det var en rätt så bra dag ändå!
Chefen ringde halv 11 och sa åt mig att ta på mig lite partykläder!!! Hahaa....
Eftersom vi kör lite festtema i helgen... Så in i garderoben och göra det bästa av det som fanns där men något knåpade jag ihop och bra vart väl de....
Hittade knappt en parkering men med 5 minuter kvar tills jag började hittade jag en...
Sen in på jobbet och full fart från början till slut med besök av Dreamteam som hörs på tio mils avstånd! ;P
Ingen stöld som jag drömde om blev det iaf! hihi....
Mötte Dreamteam efter jobbet och såg staden tändas! :P
Fin fint.... Mysigt värre!
Snabbfika med Sandra på Waynes, sen hem och städa undan lite innan Dreamteam intog hemmet mitt för Robinson tittande!
Trevlig kväll....

Nu sängen för att kliva upp och tvätta imorgon kl 7 i den nya tvättstugan! :)

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0