En till dag med ont!

Fast idag har jag lindrat smärtan med ALVEDON!!!!!
hahahaa....
Lite har det hjälpt iaf....

Sen har jag varit hos pappa på middag! :P Fläskkorv, potatis & vitsås! Mumma!!!
Spelat lite WII Sports som är pappas nya leksak! hahaha....
Och byggt lite pussel och käkat lite blåbärspaj!
En bra kväll med familjen Åldemo helt enkelt!

Imorgon är det dags för lite mer dagisjobb och fotografering!!! hmmm...
Så dags för en dusch och några alvedon till så natten blir lugn!

G´natt

PS. Pappa ville att jag skulle skriva hur gammal jag är så ni inte tror han langar åt mig!!! Jag är 23 år och kan köpa på systemet själv men det hade stängt i lördags!!! Så vare me de! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0