Söndag

Igår kväll vart det Oscar med Sandra.... hahaha!
Fy gröne!
Vi träffade Janne och bestämmde lite inför nästa vecka... ;) Vi får se om det blir av men det hoppas jag!
Det finns mycket tok på stan efter stängning, bara så ni vet!
Sen missuppfattar man en del med... hihihi...
Och så kom vi hem sjukt sent, ja, eller tidigt! Beror ju på hur man ser de...
Ljust var det iaf!

Idag har jag och Sandra slappat, käkat lunch på Kebab City, varit till mamma och tagit skott, sen till Birsta och köpt jordgubbsplantor m.m... :)
Sen somnade jag på golvet på mina stora kuddar medan Sandra satt vid datorn!
hahaha....
Sjukt trött, inte många timmars sömn inatt inte.
Har planterat jordgubbarna och skotten som jag fick av mamma, utom vallmona då, de hängde som pruppar så jag får nog köpa frön och sätta istället! :)
Så nu är det mer växtlighet på ballis än igår:

Dahlier, smultron, jordgubbar, lilja och syren! :)

:)

Ha en fortsatt trevlig kväll....


4 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0