Söndag...

Imorse då jag och William var ute och gick så skulle vi korsa vid fotbollsplanen här hemma men detta låg i vägen...
Har han tagit en powernap eller har han dött?!

För er som har lite dålig syn så är det ett (jag tror) fyllo som ligger där...
Vågade som sagt inte gå närmare!
Det låg också en spritflaska där bredvid....
När jag berättade för mamma så frågade hon om jag ringde polisen...
Vad skulle jag säga till dom då?!
Hej, jag ringer om ett fyllo som powernapar/är död mellan fotbollsplanen och badet här där jag bor!
Ööh! NOT!
Så han fick ligga kvar...
Jag gick en annan väg... Och skrattade!

Sen har jag och Wille också varit uppe på Södra Berget nu på eftermiddagen..
 

Nu laddar vi inför Beck!

See you suckers...


Soffliggarn

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe, Tony Irving :P. Du vet domaren i Let's Dance ;D. Han härmar honom på slutet :)

2009-03-23 @ 20:19:52
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0