Proffshjälp tack!

Ja, det skulle jag vilja ha..
Nån som kan få ordning på mitt vardagsrum... Har flyttat runt lite idag men det känns fortfarande inte bra...?!
Vill ju ha allt kvar bara det att få dom på bra platser så det ser bra ut och känns bra!
Bläääääää....
Sen har man en mongohund här också... Ja, han är rätt knäpp men hel skön också! haha....
Imorse var vi på lååångprommis och han blev sjukt smutsig så jag tog och lockade ut han i ren snö... hahaha!
Han stod säkert där och grävde och höll på i en kvart! Grävde efter snöbollarna jag kastade... hahaha!
Men renare vart han... :P

hihi... Nu funderar jag på vad jag ska hitta på tills klockan blir 21.25 då Star Wars Episod 3 visas på 4an!
Kanske små kikar på Robinson eller gårdagens Så ska det låta...?! hmm...

Ingen som vill joina ett mysmongo med mongohund?!
hahaha...

Hojta om ni kan utföra magi i mitt vardagsrum!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad garvar du åt då? ;D. Har lagt ut ännu snyggare bilder nu ;P.

2009-03-22 @ 13:33:36
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0