Garderober och fika

Idag har jag haft en lång lista på saker som skall göras... Några har hunnits med andra har man hoppat över... ;P haha!
Iaf så har jag målat mina garderober i hallen invändigt och idag vart dom klara!

Fint va..
Pappa tyckte det var onödigt eftersom ingen ska kolla i dom, men ska jag stå ut med gammal gubb lukt då?!
Nä, så jag målade ja...
Bra vart det...

Ja, och ledig som man idag var så vart det fika på stan med Pillan, Frida, Henke, Rille, Robin och så Stefan!
hihi....
Mysigt värre....
Sen tog vi tjejer + Rille en sväng på stan innan det vart hemgång...
En trevlig dag helt enkelt!

Hemma här igen har jag städat en hel del.... Men ändå har jag lite kvar, men det tar vi imorgon! ;P

Hur blir man av med blommflugor btw?!
Alltid är det nån jävel som flyger framför näsan på en... *suck*

Ja, sen har man fixat lite i sovrummet också...
Kolla va fint:

Detta med mina familje-tavlor och ljus sitter ovanför sängen! :)
(Tack för tipset Frida!)
hmmm....
Jo, så här fint vart det iaf i badrummet då duschdraperiet kommit upp:

:D

Nu ska jag sova... För imorgon blir det jobb igen! :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: maria

Nu hittade jag dig.. Du borde endast heta Mumin :P Sandra... Vem är det?

2009-03-18 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0