En snöig söndagsmorgon

Är precis vad det är idag.... Tur man ska jobba! :P
hahaha....
Fast jag hade hellre legat i sängen idag med en bok, ärligt talat..

Gårdagen då...
Jobb stod först på listan, KAOS. helt sjukt med folk....
Vi hade de vi gjorde om man säger så... :P
Efter stängning åkte jag och Pillan nästan direkt till Bite Line för att käka med Malin, Kicki, Frida och Sandra!
Pratade och hade mycket låg humor, med tanke på två trötta i randiga outfits!
Inte  utan  !
Ja, sen hade ju vi två tänkt tagit och gått på bio, men redan på BL så förstod vi att det inte skulle gå...
Vi hade ju somnat!
Så det får bli en annan dag, vi kraschade istället på Pillans soffa under Earth Hour, efter att ha handlat på ett nersläckt ICA Bergsgatan, vi var ju också duktiga och hade endast tvn på.. :)
Men dock kunde inte jag stå ut så länge, åkte hem runt 23 och landade i sängen på stuberten!

Nu är man vaken, och har varit de ett tag men tyvärr inte pigg...än!
Jobbar bara 12-15 idag, och tur är väl de...
I need some rest!

Ställ om klockorna om ni inte gjort de nu! :P
Nu ska jag ta och hoppa in nå kläder, kanske fixa skatboet på huvudet lite innan man drar till Barnens Hus! :D

Ha en underbart snöig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0