Då var det snart dags

Att packa sig in i bilen och fara upp till stugan! :D
Sjukt, sjukt skönt ska det bli....
Så här bra kommer jag ha de nu i en vecka framöver...

Mongobild, men de bjuder jag på! ;P



Övriga helgen har bestått av en rejäl utgång i fredags med tjejerna......
Bara massa tok som vanligt...
(tur man ska bort nu!) ;P
Så igår lördag mådde man ju som man förtjänade och det blev soffan hela dagen typ...

Sen var det ju så klart hockey igår också, Timrå spelade mot Luleå, så det blev en repris...
Bengan, Fredrik, Henke, jag & Pillan + Olearys, mat och cola (iaf för min del!)... hahaha...
Tyvärr förlorade vi men Fredrik va glad och höll på att få en gaffel i låret! :P
Massa prat och ännu mer tok, men nån gång efter kl 22 gav Pillan och jag upp...
Hämtade bilen hos Camilla och landade sedan i Pillans soffa ett tag!
Väl hemma var det bara sängen som gällde och nu sitter man här och håller på med en snabbtvättning av kläder som skall med...

Nä, ni!
Nu ska jag faktiskt, tro det eller ej, packa i min grymt snygga väska från Dakine!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0