4e mars

Igår hörrni, lyste solen på oss och vi var i backen, knappt kallt heller, typ -3... :D
Åkte på högzon gjorde vi och det var knappt nå folk... Sjukt bra!
Sjukt härlig dag alltså... Man tog i så idag har man haft värk i vaderna, men det stoppade ju inte för att vara i backen idag med...! Solen har stekt lite idag med, de ni... :D
Så idag har vi alltså åkt här uppe i Duved och bort mot Tege.. Sen även in en sväng i våffelstugan för en våffla såklart! :)
Värken i vaderna var borta ett tag men nu i skrivande stund är den tillbaka, och NEJ, det hjälper INTE att stretcha!
I have all ready try!
Vi har även, eller mamma och jag, varit in i Åre igen... Idag skulle vi handla det vi hade sett....
För mamma vart det grejer på Vero Moda, bla en ny vårjacka... För mig vart det en (typ) jacka och nitskärp på JC! :)
Very nice!

Nu ska jag klättra upp för trappen och ta och titta på Halv 8 hos mig!
Förmodligen hörs vi en sväng imorgon med, annars blir det då vi kommer hem... :)


Svisch svisch...


Ps. Väldigt nyfiken på vad Pillan & Frida ska hitta på för tok nu då... Eller jag kanske har en anning föresten! tihiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0