Fredag

Mycket har hänt och inte hänt... Många irreterande telefonsamtal och sen lättnad då det fixat sig!
Har hunnit klippt mig och färgat håret, hunnit äta en sista Ben & Jerrys Fossil Fuel... Nu finns den inte mer! :(
Jobbat har man ju gjort också en hel del....

Och idag har jag äntligen fått mina älskade kuddar från HM Home! :)

Fin fint på ballis nu ju! Och jordgubbarna kommer en efter en! :D
Även att Sandra och jag varit hos pappa och gett honom lite jobb, inte lätt att byta lampor på hennes bil inte!
hahaha....
Sen har man ju gjort sommar i sovrummet och vardagsrummet med... Fast det var ett tag sedan...
Ljusa gardiner och utbytta tavlor:

Och nya kuddarna i soffan som mamma köpte till mig:


Nu ska jag se Numbers, sen blir det sängen...
Imorgon firar vi nationaldagen på stan, sen fotboll och utgång! :)
Synd bara att det ska bli halvdåligt väder...

hmm...

Go natt och sup lungt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0