Fredag

Sjukt mycket jobb denna vecka... Och 3 dagar återstår innan det är en ledig dag igen... :)
Sjukt varmt har det också varit... Herregud!
Och mycket att lära sig, då man nu bytt avdelning lite och hoppat upp på baby... :)
hahaa... 
Men idag har man varit en jojo, både på baby och leksaker... Men det har gått hur bra som helst, folk köper pooler som om det vore glass nästan! :D Och ni ska bara veta hur många som snart ska ha barn.... CRAAAZY! :)

Chris, våran Baby, ploppade upp där på jobbet också idag med karln sin... Sjukt kul att se henne igen... Längsen ju! Och så ska jag gratta henne till förlovning! :D Grattis grattis!

Fotbollen då, jäkla skit att vi förlorade mot England.... Vi var ju så himla nära...!
Tog ju igen där så fint och så blir det straffar...
Bläääääää!

Annars har det väl inte hänt så mycket... 
Men imorgon ska vi iväg till Timrås ände och firar Ronssa... hahaha... Gammgubben!
Han har ju fyllt 30 bast...

Men först blir det lite jobb så NU blir det faktiskt sängen!

G´natt


Kommentarer
Postat av: Chris

åååh stumpan, det var såååå kul att se dig med! jonas tröttnade nästan på mig i bilen, för jag pladdrade så mkt om vår tid och hur mkt jag saknar den!! =) så kul! tack för att du gjorde min dag! puss!

2009-06-30 @ 22:13:55
URL: http://chriskarinsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0