En bra helg...

Nationaldagen:

Spenderades på stan sen Birsta med Sandra & hennes syster efter en frukost hemma hos mig....
Sen vart det fotboll och drickande för vissa hos Pillan, jag skulle köra pappa så jag slappa! ;)
Det hjälpte inte att man hade tröjan på heller....

Jävla skit match.... Trååååk!
Efter jag skjutsat hemma pappsen med familj så mötte jag upp Pillan mfl. på stan... Oscar vart stället som för MÅNGA andra med....! hahaha.... Sjukt mycket folk ute.....
Däckade i sängen väl hemma, lite fler timmars sömn har det blivit inatt än natten innan! hahaa....

Idag vaknade man utvilad och har hunnit med en tripp till mamma där man kollat upp en massa kort och käkat räkmacka...

Sen hem och städat lite och sen också hunnit en prommis med Pillan och Sandra...

Nu ska jag slänga mig på soffan och se Twisted på 4an.... Och ta ur linserna, annars somnar jag! :)

En bra helg har det varit alltså....

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0