Sitter hos mamma nu

...i en tom lägenhet och tvättar lite... Dock väldigt fundersam på om tvättmaskinen går som den ska... Den låter ju knappt! :/
hmmm....
Vi ser väl när den är färdig... hahaha!

Efter detta blir det lite jobb, chiefen ringde igår och då ställer man ju upp även fast det är mellan 15-19..! Och fint väder så klart! Alltid min tur...

Men jag har ju spenderat en timme i solen iaf, imorse tog jag 2 varv runt Sidsjön... Härligt värre!
Har ju lite svårt att sova länge på morgonen jag, så då har jag kommit på att man kan spendera lite tid till att ta en promenad istället... :P
Super eller hur!?
Tycker jag iaf... Nä, ska kanske flytta ut till solen en sväng till innan jag ska göra lite lunch.... :)

Ha en bra dag.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0