Nu äre sängen som gäller

Banne mig!
Sjukt trött efter denna dag då jag inte gjort många knop....
Tog en cykletur ner till hamen iaf... Sjukt skönt och avkopplande där nere...
Skulle ha stannat längre men mormor ringde och frågade om jag kunde skjutsa henne så hon fick handla lite mat, hennes sambo Georg höll på att byta bromsar på deras bil! Och så snäll som man är (eftersom det var längesen man träffade henne) så ställde man upp! :P
Så jag fick cykla hem igen, men det var ganska bra för det kom mycket fula moln på himlen! hahaha....
Så jag har hjälpt mormor att handla och sen fick jag mat! :)
Potatismos och korv och så jordgubbar till efterrätt! :D Smarrigt!
Kvällen avslutades hemma på soffan till Sommar med Ernst och CSI Miami! :)

Nu
G´natt

Imorgon
jobb på Barnens hus 9.45-19.15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0