Faan, helgerna går så fort...

Det är ju redan söndag!
I fredags iaf hade Sandra och jag inte mycket att göra så vi hyrde 3 filmer men såg endast en! Skjutsade ner Ronssa mfl. till krogen sen vart det sängen....

Igår var det lördag och dagen började med en snabbtur på stan, sen lämna iväg Sandras nyckel till den gamla lägenheten...
Hämtade syrran och köpte med pizza hem till mig som vi typ "firade" lillebror med! hahaha.... Eller nåt...
Han var mest på flykt då han fyllde 15 år igår och fick äntligen köra moppe! hahaha...
Senare drog Sandra och jag ut till Eva-Lotta för grillning och go dricka... Sen vart det krogen en sväng men det var ju som det var! hahaaa.... Ett skämt, eller nåt!?

Idag ringde Sandra och var rastlös redan kl 9.30 på morgonen.... Så vi drog ut till Eva-Lotta och hämtade bilen och pratade lite....
Nu sitter man här... ska snart hämta upp farmor och fara till pappa för att firar just denna tok:

hihi...
Grattis Anton!
15 år!
(det var det där han fick av mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0