Besviken, lite iaf

När jag gick till bilen idag ringde chiefen och frågade om jag ville ha ett special uppdrag! Absolut sa jag!
Skulle då åka direkt till Drakborgen för att hjälpa till där nån timme med disk och massa annat innan jag skulle jobba vidare på Barnens Hus... Sen hann jag bara parkera på ICA nedanför mig så ringer hon igen och säger att det var igår dom behövde hjälp! Dåligt besviken jag vart då! :/
Såå det vart ingen Drakborgen utan Barnens hela dagen... Typiskt! Men det kanske kommer fler gånger... :P
Jag ställer upp på allt!!!! :) hahaha...

Men det har ju gått lika bra på baby idag, så en annan ska vara nöjd... Nu jobbar man inte förens på onsdag, om inget skulle hända förstås!
Så bättre väder vill vi ha nu....

Nä, soon tiome for bed and book! :)

G´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0