This weekend...

Fredag:
Lite shopping på stan med Sandra och Frida...
Middag med Åldemos på Viktoria för att firar farmor som fyllde 81 år... :)

Lördag:
Pulkadag i Sidsjön... Vi vart inte många... hahaha....Samma gäng som förra gången fast Benne var med en sväng han med....
Fika och slangåkning vart det där...
Hem och dona, blev sen upphämtad av Pillan och senare vidare till Camilla & Elins födelsedagsfest... Ja, hahaha!
Som alla förutspått så blev jag fullast och kom hem med en mobil i 4 delar... :/ Kul hade jag dock... haha!
Tidig kväll vart de iaf..
   

Söndag:
FETTBAKIS! Kräktes, första jag åt på dan var en kiwi och 2 godisar ca kl 3.... :P
Svor över Minutn Camilla och jag drack dan innan (now more)! Pappa kom förbi med en telefon jag kunde låna...Tog en promenad i långsam takt till Pillan för att hämta lite saker och sen en lite snabbare promenad hem igen...
Först kl 21 till X-men 2 vart det middag och man kände sig som en människa igen...



Idag måndag har jag jobbat på ett dagis knappt 5 minuter från mig... :P Dom ringde imorse och snäll som man är ställer man upp, kul kul! :)
Lite roligt att träffa nya barn... haha...
När jag slutade ringde jag pappa och for över till hans jobb med min telefon (den i 4 delar) i en påse. Så gick vi in i dörren bredvid och där fixade grabbarna min käraste, hahaha... Han undrade om jag haft kul! Självklart sa jag! Då fick jag ett svar senare att jag inte skulle ha såå kul igen på Olles... hahaha..
Och det var tydligen inte bara jag som gjort så i lördags på Olles, en tjej till hade varit in med sin telefon, fast hon hade fått köpt en ny..! Jag hade alltså lite mer tur än hon.. :P

Nu ska jag ta och fara hem till mamma, hämta upp mina skidor och lämna hennes jacka! :)

*vink vink*

Kommentarer
Postat av: ÄL

Din sopa, men tur den fungerar nu! Roligt att man fick veta att du var på olles! hur jobbar du i veckan? en fika kanske?

2009-01-26 @ 19:50:58
URL: http://alanb.blogg.se/
Postat av: ÄL

haha det var jag som la det andra inlägget...datorn levde sitt eget liv!

2009-01-26 @ 19:52:04
URL: http://alanb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du var ju lätt snyggast på festen :)

Västen blev ju kalas bra!

Någon fika i veckan??

Kram

2009-01-27 @ 13:39:14
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0