Jobbnings helg

Jobbat har man gjort både lördag och idag, söndag!
Skönt men tråkigt, hahaha... Inge mycket folk att serva! Men, men så äre ibland...

I fredags va jag med Millan, Stina och Veronica en sväng och vi sjöng lite ABBA här hemma innan vi drog ner på stan, sjukt kul hade vi men knappt nå folk! hahaha.... :P
   

Igår kväll vart det jag och soffan...
Såg på Körslaget och storfavoriten (eller iaf min) Robban Wells åkte ut!
WHY?!

Idag, efter jobbet for jag och köpte blommor och en Muminpappa mugg till min plastispappa Sove!
Han fyller år imorgon så det vart gotårta och mat hemma idag... :)
Smarrigt värre....

Nu är man dödstrött och ska väl slänga sig i soffan en stund eller kanske sängen t.o.m.
haha...

Grattis också till Camilla som idag fyllt 24..


Ha en underbar natt tillsammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0