I wanna rock and roll all night

Ja, den låter sitter jag och sjunger till just nu för den har ploppat upp på min

lista... :D hahaha... Även att jag sjunger fånigt så jag hoppas det är tjocka väggar! haha...


Ja idag har vi räknat kan jag lova.. Mycket har vi räknat och blippat med memon! :)
Inventering är kul om man hjälps åt och får lätta saker att räkna förståss! Jag fick iaf inte bil och gubbhörnan... Så himla bra, de saker jag behövde hålla koll på infattade sig mest i fyrkantiga lätträknade kartonger. :P
Var på köks-, inredning- och spel delen! :D ENKELT!

Detta var mitt team! Sjukt bra team!
Eller alla vi på hela worket är sjukt braiga! ;)

Undra jag om jag är ledig imorgon, svårt att veta de nu när man är arbetslös och vem som helst kan ringa med jobb åt mig. Om jag inte jobbar ska jag ta och ringa frissan... Tänkte Pillan skulle få klippa min lugg men jag tror jag överlåter de och resten av håret till Jenny! Inget illa menat Pillan! Du vet hur det är med min lugg......
Ja, men det återstår ju att se om man är ledig...
Dock inte ledig i helgen... Blir Barnens för hela slanten...
I need the money liksom!

Nä, nu jävlar ska jag fly undan massa stuff från skrivbordet, kanske spel G H eftersom det inte är mycket bra tvn!....

Jaja, vi säger go natt fast jag blir uppe en stund till iaf! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0