Älan dag

Idag har varit en Älan dag, jag har alltså umgåtts med Anna-Lena...
Vi har varit på stan och shoppat lite, sen har vi också varit ute i Birsta en sväng..
In på Barnens Hus för att köpa bla. Yatzy till Älan och jag skulle prata med chiefen.. :)
Sen har vi sprungit runt på Birsta City och träffat pappa med familj bla. vi skulle byta lite han och jag... hahaha... Han fick Timrå biljetter jag fick pengar! Bra byte!

Detta var iaf lite som kom hem i påsar från diverse ställen:
   
valross stjärtlappar från Barnens Hus
Body Butter HALLON från Body Shop såklart...
Ballerina tofflor från Cubus, fattas bara en urmysig pyjamas nu!
Mumin burk som jag fick av Älan i julklapp! :) hihi... Snygg va?!
Sen kom det även med nagelhärdning och en sån där hår roller från Åhlens...
Och ett par trosor och en tröja från Gina, men tröjan är jag osäker på för det var lite väl uringning än vad jag tänkt!

Vi avslutade dagen med mat på MAX!

Nu är det faktiskt Körslaget som gäller för mig! :D

Go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0