9e januari och fredag

Äntligen fredag, äntligen dags för Let´s dance!
Eller nåt! Tjohej!

Ni undrar väl hur det har varit med drömmarna inatt?! Jorå, det har varit en inatt med...
Dock inget skrämmande men en anning mysko eftersom vi var i krig... Eller ja inte jag men jag och mina kollegor på dagis skulle ta och måla om ett tåg, jepp ett tåg! Skrapa bort den gamla färgen och rosten och måla om den men först skulle jag ta och hämta lite potatis och skala den... :/
Sen hamnade jag mitt i en färgade mans hemkommst från just kriget, det var ett sånt där filmmoment mellan han och hans fru och jag stod där mitt i! hahaha....

Inte nog med de vakande jag sent, eller jag var vaken och kikade på klockan då den var 7.10 och jag skulle börja 7.45, så det var lite hasta iväg... Men fick sluta tidigt och har sovit ikapp mig på soffan och hunnit tvätta lite och varit på affärn och handla också!

Men nu väntar detta imorgon:

Kul jul...
Att vakna upp till en full diskabänk med disk är inte pecis det man önskar sig en lördag morgon va?!
Funderade på om jag skulle hinna få undan det innan jag lägger mig, men jag tar en dusch istället! hahaha...

Jag har också fått hem detta snygga par från HM:

Härmar Frida lite, hahaa... :P
Grymt sköna är dom iaf!

Nä, duschen blir det nu sen sängen..
För imorgon tar vi disken sen en sväng på stan med Älan-bälan... :)

Go natt och fortsatt trevlig fredagskväll om ni fortfarande är uppe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0