5e januari

Idag har varit en dag med fullsmockat schema!
Först jobb 11-16, sen hem till mormor för att fira Georg (hennes sambo!), sen på hockey med pappa, Örjan, Karin och Vickis!
Vi var ju så klart på TIMRÅ - MODO, vilken match sen! Herregud! :) Timrå vann ju såklart och var bäst på plan också! Dock många borta i laget men ack så bra vi va! hahaha...

Funderar nu på om man ska ta sig lite sömn och kliva upp senare och se små Kronorna spela final... hmm...
Har ju ändå sovit dåligt 2 nätter i rad, har haft fruktansvärda mardrömmar, så vad gör en natt till!...
Riktigt konstiga enar har det varit också.. En då jag tok skällde på en kund som var helt off och en då vi här i Sundsvall/Sverige drabbas av nån slags naturkatastrof som totalförstörde hus och allt och i den sista hade jag även ett uglyface barn som jag tog hand om också! :/
hmm...

Jag tror det blir till att sova på soffan... :)
För en jag vill ju inte missa finalen..!

Nä, powernap blir det..
Får se om man vaknar upp sen också, de är ju en annan femma! hahaha...

Bye bye sweet eye

En sak till, skulle ju tipsa om filmen Australia, den med Nicole Kidman! Ruskigt bra!
Pillan och jag fick ett infall och for på bio och såg just den... :)
See it!

Kommentarer
Postat av: micke

ny blogg...

Australia e riktigt bra= )

2009-01-06 @ 14:21:18
URL: http://noice-1984.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0