Tjolahopp och tjolahej

Det har hänt en hel del....
Eller nja! Kanske inte så mycket ändå... Men lite..

Blivit kallade de ena med det andra har man blivit de senate dagarna bla. rasist hora...! En utländsk äldre man kom fram och ville dans med mig och Millan i fredags på Olles, vi avböjde. Då fick vi höra att vi var rasister och rasist horor...
hmm.... Jag är inte rasist, ville bara inte dansa med just han!
Jaja.... Så kan de gå då inte haspen är på.... Tur jag var nykter!

I lördags gjorde man inte mycket... Låg i sängen...! Tur va väl de för vad var det för väder...! Sen blev det förfest hos Camilla med that gang och Mr V.. Kul kul, jag jäste i soffan medans dom andra drack de ena med det tredje... :P hahaha....
Här kommer lite Guess Who!?
Mycket snygga blider på förfestens tjejer...
  
   
För vissa vart det för mycket och för mig vart det Aveny för att möta upp Millan en sväng... Sjukt roligt hade vi och efter de sjukade vi oss ännu mer...

Men Melodifestivalen hörrni?!
Vad har dom gjort, satt in en skrikande mupp, som bytte outfit var tredje minut, till programledare och sen ett sjukt röstningssystem på de för att få in ännu mer pengar!
JAG SKA SLUTA RÖSTA OCH TITTA PÅ SKITEN!?
Och SVT ta tillbaka Kristian Luuk och Björn!

Söndagen bestod av ett jävla skitväder.... Enda gången jag klev utanför dörren var då jag skulle skjutsa Camillas Mr V till tåget... Sen for hon och jag hem till mig och slappade i soffan.... :)
Skönt!

Idag har solen lyst och ute är det som i fjällen, sjukt mycket snö! :D hihi... Man blir sååå glad!
Sen har jag fått besked om att jag ska börja jobba 50% på dagis, iaf i 3 veckor sen får vi se hur det blir... Bättre än att sitta hemma som jag nu gjort några dagar, jag håller själv på att gå mig på nerverna!
Då är det illa!
Sen har jag och Camilla mött upp Tove, Elin och Maria på stan för en fika/lunch idag, Camilla och lillen kom också och sa hej, sen har vi trippat runt på stan och sen en liten tur ut till Birsta! :)
Hämtat ut ett mycket välkomnande paket på posten har jag också gjort, detta låg i:
 
Mycket snygga må jag säga! :D

Jo, jag har ju haft ett litet projekt här i dagarna också....
Projekt Fönsterbrädor har jag kallat de, just för att det var fönsterbrädor jag skulle göra!
Så en annan har lagt mosaik på mdf skivor och sen fogat och haft sig.... Imorgon kommer dom förhoppningsvis också sitta fast riktigt på väggen... :P
   
Så då kommer det kanske en bild med det slutgiltiga resultatet då det är lampor i fönstret också..... :)
Och... då jag städat undan, då man är som en gris när man pysslar!

Nä ni, lite uppdaterat vart de... Nu ska jag ta och torka en sista gång på mina ursnygga fönsterbrädor sen blir det sängen för imorgon ska jag JOBBA!!!! ;) Jippiiiii!
Finally!

Farvel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0