Kastar in handduken, FAN!!

Fy faan säger jag bara!!!
hahahahahaaa....
Det är inte mycket som gått bra idag inte....!!
Nu är jag såå slut att jag ska fan hoppa i säng alltså...
Imorgon ska jag jobba hårdare och effektivare.
Men jag ska inte ta ut mig för mycket bara, för jag ska banne mig dricka ÖL på kvällen med Pillan och grabbarna! :P hihi....

Några bra saker har iaf hänt idag..
Som:
Jag har fått mitt paket från Nelly som jag ska hämta ut imorgon, så jag hoppas det blir bra! :P
Sen har jag fått hem första säsongen av The Hills gratis för att jag beställde från just Nelly... :P Nice nice!
OCH min kamera har kommit tillbaka från lagning.... wiiiieeee!!
Blixten var ju helt hajkon tajkon, tydligen pga minneskortet! hahaha.... SJUKT!

Jajja, sängen blir det nu för en utslagen Mumin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0