Julafton :)

Så här har min dag sett ut..

Vaknade ca 9, tittade på dom resterande julkalenderavsnitten och gjorde klart det sista med paketen.

Käkade risgrynsgröt till frukost! :P

Klädde på mig och fyllde en hel IKEA-kasse med julklappar.
For och tankade bilen och fortsatte sedan vidare till pappa & Co. Där vara jag nästan bara in och vände för vi skulle hämta farmor och åka och tända ljus på farfars grav. :)
Sen hann vi precis landa hemma igen till Kalle! :D Och efter det har vi käkat massa mat och öppnat paket såklart.
Skjutsade hem farmor i nyhetespausen på Göta Kanal och sen for jag hem. Nu sitter jag här och har precis skrivit upp vad jag fått och av vem, men det får ni nog se imorgon för nu ska jag hoppa i säng!
Så hoppas ni haft en bra julafton precis som mig!

Go Jul

PS. Kom ni ihåg rimmet från igår?
Bebisar i bokform


Det var iaf detta:


Backyard Babies THEM XX
Med massa underbara bilder, 3 CD-skivor och 1 DVD!
SÅ jäkla nice! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0