Jobbhelgen... :)

Japp, igår så trotsade jag min förkylning och gick till jobbet! :)
hahaa.... Dumt gjort kanske men bra gick det i alla fall.
Var iaf inte lika seg som i fredags. Då jag var hemma från dagis och kurerade med film (nya Transformers och Änglar & demoner, sjukt bra båda två btw!).
Efter jobbet vart det hem och byta om lite fort för att åka iväg med Dreamteam till Marie på förfest. I was the driver! ;P
Hahahaa... Guud så roligt vi hade de.
Sen for vi på Oscar där det var sjukt mycket folk!!! Helt galet.
Ont i fötterna hade jag med, provade ny skorna! ;) aaaahhaa!!...
Vi pallade inte ända till kl. 3 så vi for hem efter 2... hahaa... Man börjar bli gammal! ;)

Idag var det mer jobb på schemat, hämtade upp Pillan och sen for vi ut och jobbade till stängning. Bra dag och halv mycket folk. Några IDOLer var på plats med (Reza, Caroline & Tove!). Nice nice.
Efter jobbet vart det pizza och snack på Gonzan. GOTT.

Väl hemma tände jag ljus, tog på mig pyjamasen och slog på tvn. The Holiday på 3an. Mysigt värre!
Har t.o.m. slagit in julklapparna, så nu ligger dom så fint här under granen! ;P
Dock har jag en kvar som jag måste köpa, om den blir bra men det hoppas jag. :P hihi...

Nu ska jag se klart filmen sen blir det sängen. Imorgon är det jobb igen sen är jag ledig i 2 dagar och då ska jag bara slappa! Det behöver jag! :D

Sååå..

Ladies and gentlemen, Mumin has left the building!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0