Full rulle

Idag har jag först jobbat till 13.30, sen åkte jag ut till Birsta och fick några julklappar avklarade och lite mer piff till ballis inhandlades! :)
Sen ut till Timrå för att klippa mig, kort vart de!!!!! iiii.....
(men det växer ju som ogräs som tur är!)
Sen in till stan för att möta upp syskonen Åldemo, för att hjälpa V att hitta finkläder som pappa så fint uttryckt de! haha... Och visst hittade vi de! Som den personal-shopper man är...!
Sen hämtade jag upp Camilla på vägen hem som skulle till sin lilla mamma! :)

Här hemma har jag pynat till det på ballis och lagat lite mat OCH hunnit tvätta! :)
Så nu har man rena kläder igen...

Näpp, sängen here I come...

Ladies and gentlemen, Mumin has left the building!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0