2a dagen av ledighet

Idag har jag hunnit med mycket shit! :P hahaha
7-10 tvättade jag... Välbehövligt.
Sen har jag varit i Birsta en sväng och kollat, men hittade inga julklappar till mamma & Sove. Åkte hem till brorsan och hämtade upp kameran deras, plus att jag stannade och snackade lite.
Sen hem och plockade fram litekläder som ska ut på Tradera. Men batterierna var tvungen att laddas lite så då fick jag ett ryck och bakade pepparkakor och rischoklad.

Mina pepparkakor består av Mumintrollet och lilla My. :) Såklart ligger dom i Muminburken jag fick av A-L föra julen! ;D
Sen har jag sprungit runt och fotat på hemmet och kläderna. hahaa.... Varit som en galning.
Så här ser julgranen ut i år, med många klappar under.

Har varit hos Sandra också och käkat middag med henne och Frida, Frida som är hemma från London!
Och så har jag gosat lite med Chanel! :P


Nu ska det bli en dusch, sen blir det banne mig att bädda nytt i sängen och hoppa ner! :)

Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0